tirsdag 26. februar 2013

Ranunkler

 

Hei hei dere herlige
Skal i tiden flyr her i huset:-)
Vi har hatt vinterferie her på Sørlandet, og den tilbringte vi på hyttetur på Hovden.
Et nydelig vær, og ungene storkoste seg i bakken på salomski.
Late dager på mor med strikketøy , god bok og godt selskap . kan vi ha det bedre?
Merker at nå vil jeg ha vår, og at det begynner å snike seg inn lit vårlige lyse farger her i huset.
Etter tips og innspirasjon ifra skjønneste Bodil på bloggen Bodilla, har jeg
vært og kjøpt noen aldeles skjønne små vaser formet som en lyspære.
Iogmed at jeg jobber i et energi selskap , syntes jeg de passet så utrolig godt hjemme hos meg.
Så nå har de blitt pyntet opp med nydelige lyserosa ranunkler for annledningen.
Åååå blir så glad av disse herlighetene!
Vi blogges snart igjen da dere, må hive meg her, skal på kor øvelse.
Tralala.......
 
 






1 kommentar:

  1. Later til at dere har hatt en fortreffelig vinterferieuke:)
    Herlig vase og lekre vårlige bilder:)
    Det gledes til våren her også...

    Ha en finfin kveld:)
    Klem Marianne

    SvarSlett