fredag 8. mars 2013

Ny lyslykt


God fredagskveld dere.
Mannen er på guttetur til Stavanger, og kidsa og jeg har intatt sofaen og ser på idol.
Mange utrolige flinke folk til å synge. Er sikkert ikke lett og bli kastet ut av på dette.
Men her i huset har en nydelig lykt fra Søgne Home intatt vinduskarmen.
Denne syntes jeg var helt super duper, for den kan en jo både har lys og herlige blomster i når våren kommer. Har vært en herlig uke , med besøk av de beste jentene og en liten shining på fruen sitt hår hos frisøren, hmmm herlig.
Ønkser dere en forsatt fin kveld, nå skal jeg synke enda dypere ned i sofaen og kose meg



Klemmer fra Ine

5 kommentarer:

  1. Hei og takk for kommentaren. Jeg måtte komme innom å legge igjen en kommentar bare for å si at jeg ofte er innom men sååå dårlig til å kommentere. Jeg følger bloggen din er innom hver gang du legger ut et nytt innlegg :) Du inspirerer :D

    SvarSlett
  2. Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

    Jeg står bak bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

    I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å bli med. Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

    Frist for å være med er 15. mars.

    Ha en flott uke!

    Beste hilsen Franciska :-)

    SvarSlett
  3. Hei, fant bloggen din i dag igjennom bo-dilla. La meg til som følger og kommer tilbake. Fin blogg :)

    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Hei Ine:)
    Lyslykten er kjempefin, denne kunne jeg virkelig tenkt meg:)

    Ønsker deg en strålende torsdag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett